enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
8,2364
EURO
10,0327
ALTIN
484,91
BIST
1.441
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Gök Gürültülü
27°C
Ankara
27°C
Gök Gürültülü
Pazar Rüzgarlı
19°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
19°C
Salı Az Bulutlu
20°C
Çarşamba Az Bulutlu
24°C

TİCARETİMİZ SINIRLARINI AŞSIN

TİCARETİMİZ SINIRLARINI AŞSIN
REKLAM ALANI
22.11.2020
0
A+
A-

Ankara Ticaret Odası’nın koronavirüs salgınıyla önemi daha çok anlaşılan e-ticaret ve e-ihracat konularında üyelerini geliştirmek için başlattığı “E-Ticaret ve E-İhracat Seferberliği” projesinin eğitimleri online olarak verilmeye devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen eğitimlere katılarak üyeleri bilgilendiren ATO Başkanı Baran Kovid-19 pandemisinin e-ticaret hacminin hızla büyümesine yol açtığını belirterek e- ticaret hacminin 2019 yılında Türkiye’de 136 milyar lira, dünyada da 3,5 trilyon dolar seviyesinde olduğunu söyledi. Türkiye ekonomisinin büyümesi ve ihracatının artması için e-ticaretin stratejik öneme sahip olduğuna dikkat çeken Baran, “E-ticaretin ve ihracatın dünyada geldiği seviye tüm işletmelerin bu gelişmelere uyum sağlaması, dijital dünyayı öğrenmesi ve işlerine uygulaması gerektiğine işaret ediyor. Biz de ATO olarak üyelerimizi bu dünyaya taşımak için harekete geçtik ve ilk yılda bin üyemizi e-ticaret ve e-ihracat yapabilir hale getirmek için yola çıktık. Hedefimiz 160 bin üyemizin e-ticaret yapabilmesi” dedi.

Yeni çağdaki ticarette işletmelerin rekabet alanlarının da genişlediğine dikkat çeken Baran, “Teknoloji sayesinde sınırların aşıldığı günümüzde ticareti sınırlı mekânda yaparak ilerlemek ve gelişmek mümkün değil. 2023 hedeflerine ulaşabilmemiz için e-ticaret ve e-ihracatı öğrenmemiz ve geliştirmemiz şart. Bu zorunluluk aynı zamanda yeni iş ve uzmanlık kollarının oluşması, yeni istihdam alanları, yeni pazarlar ve yeni gelir imkânları anlamına da geliyor. E-ticaret ve e-ihracat yapmak bir seferberliktir ve bu seferberlikte hepimiz yerimizi alacağız” dedi.

-ÜCRETSİZ EĞİTİM DE DANIŞMANLIK DESTEĞİ DE ATO’DAN-

 ATO Dış İlişkiler ve Fuarlar Müdürlüğü ile ATO İdea koordinatörlüğünde yürütülen “E-Ticaret ve E-İhracat Seferberliği” projesine başvuran işletmelere e-ticaret yapabilmeleri için gereken bilgi ve donanımı içeren “E-Ticaret ve E-İhracat Vizyonu, Dijital Pazarlama,   E-Ticaret Operasyon Yönetimi,     Ödeme Şekilleri, Online Ticaret için Web Sitesi Kurulumu, Hedef Pazar Seçimi, Ulusal ve Uluslararası Pazar Yerlerinde Mağaza Açılışı, Lojistik ve Gümrük ve Kargolama” konularında eğitimler veriliyor. İşletmelere marka isimleri ya da ticari unvanlarına özel e-ticaret web sitesi kurulumu gerçekleştirilecek proje kapsamında bir yıl boyunca ücretsiz danışmanlık desteği de sağlanacak. Proje ile ilk yıl için 100 milyon TL’lik katma değer oluşturulması hedefleniyor.

REKLAM ALANI
ETİKETLER:
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.