enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
30°C
İstanbul
30°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
32°C
Salı Parçalı Bulutlu
32°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
31°C

Altyapı Yatırımları Devam Ediyor

08.11.2020
201
A+
A-
Altyapı Yatırımları Devam Ediyor

TABURLAR MAHALLESİNDE ALTYAPI ATAĞI

Elmadağ Belediye Başkanı Adem Barış Aşkın: “İçme suyu temini, Kızıldere ve Sarı Mağaza Mevkilerinden gelen kaynak suları ile sağlanmakta olan Taburlar mahallemizde,100 m³’lük yeni içme suyu deposu 2019 yılı son çeyreğinde faaliyete geçmiş olup, 3027 metre HDPE boru içme suyu hattı bulunmaktadır. Köklü çözümler üretme düşüncemizin ışığından hareketle, yapmış olduğumuz araştırmalar sonucunda, güzel bir haberi paylaşmak isterim; bölgemize çok yakın
mesafede yeni su kaynağı bulunmuş, su numuneleri alınmış ve numuneler temiz çıkmıştır ve ASKİ Elmadağ Bölge Müdürlüğümüzden alınan bilgiye göre bu alan yatırım programına alınmıştır.” dedi.

25 gün içerisinde tamamlanması planlandı

Başkan Aşkın:” Ayrıca, Altyapısı olmaması nedeniyle Taburlar mahallemizde ciddi sorunlar yaşanmakta idi. Atık su hattı bulunmadığından dolayı atık sular fosseptik kuyularında toplanmakta ya da açığa akmaktaydı. Ciddi derecede koku ve hastalık sebebi olan atık su sorununu gidermek için Ankara Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğümüzün desteği ile Taburlar mahallemizde Elmadağ Bölge
Müdürlüğü ekipleriyle çalışmalara başlamış bulunuyoruz.25 günlük bir çalışma programı ile yaklaşık olarak 1500 metre atık su hattı imalatı yapılması planlanmaktadır.” dedi. Başkan Aşkın: “ Şunu belirtmek isterim ki; en yakından en uzağa, her köyümüze, her mahallemize eşit oranda hizmet götürmek için
çalışıyoruz. Alt yapısı tamamlanan bölgelerimizde üst yapı çalışmalarımızda gerçekleşecek, biz çalışacağız İlçemiz kazanacak.” ifadesinde bulundu.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.